sobota, 22 listopada 2008

KWIATKI, SŁONECZKA, GWIAZDKI



Poniżej postaram się zaprezentować kilka różnych kwiatków.

oto kwiatek2 :bok
koło :bok
powtórz 6[pod np :bok/2 opu
trójkąt1 :bok
pod ws :bok/2 pw 60 opu]
już


oto słonko :bok
ukp "żółty ukm "żółty ugp 3 koło :bok
powtórz 18[pod np :bok/2 opu np :bok ws :bok
pod ws :bok/2 opu
pw 20]
pw 90 pod np :
bok/4 opu ukm "czarny
koło :bok/4 lw 180 pod np :bok/2
opu
ukm "czarny koło :bok/4

pw 180 pod np :bok/4 pw 90
np :bok/4 opu pw 90 ukp "czerwony

np :bok/4 ws :bok/2 np :bok/ 4
pw 90 pod np :bok/4
opu
już

Niestety tak narysowane słoneczka nie należą do najweselszych.
Poskąpiłam im uśmiechu unikając niektórych skrętów...



Dodałam procedurę bok1 i z niej skorzystałam przy tworzeniu procedury gwiazdka1 (nowej - od bok1, ale znalogicznej do tej od bok).

oto bok1 :bok
bok :bok lw 60 bok :bok pw 120
bok :bok lw 60 bok :bok
już


Analogicznie utworzyłam bok2, bok3 oraz bok4.
W bok2 skorzystałam ze znajomości bok1. W bok3 ze znajomości bok2. w bok4 ze znajomości bok3.
Powstały też procedury gwiazdka2, gwiazdka3, gwiazdka4.
Podobne do wcześniej podanej gwiazdki1...

Fajne są takie gwiazdki. Im dalszy krok tym cudniejsze.
Ostatnia z wcześniej narysowanych gwiazdek ma zadeklarowaną mniejszą grubość pisaka niż pozostałe. Przy takiej samej, jak pozostałe coś nie szło to rysowanie. Środek się nie wypełniał.
Nie wiem czy następna, by się narysowała.
Poniżej jakiś już czas temu robione gwiazdki ośmioramienne.



Brak komentarzy: